Co kukaš?

nedeľa, februára 25, 2007

Ivana is back

Tak tak.Uz nie som na zivot s touto Indkou sama.Lebo sa dovalila Ivana.Bola som po nu na letisko a ked som tam prisla, myslela som si,ze som v nejakej romskej dedinke.Lebo letisko bolo plne Indov.Situaciu som si objasnila,ked som si vsimla,ze priletelo aj lietadlo z Indie a este z nejakeho "tmaveho" miesta.Ale ked som tam prisla,vsetci sa za mnou obzerali,tak som sa vzdialila do obchodu. Ono to je tak s Indami,ako opisala Ivka.Jeden Ind,jedna Indka a 30 deti okolo+bratranci a sesternice...a cela tato skupinka caka na jedneho cloveka,co ma priletiet z Delhi/hlane mesto Indie/potom sa nedivim,ze je ich plna hala.No nechajme Indov tak.
Dnes je hnusna vlhka kosa.

1 Comments:

  • At 6:58 AM, Blogger Milush said…

    Ahoj Kata,ja len tak veeelmi rychlo, vidim, ze blog ti rastie a rastie...pocuj mala by si neskor...na stare kolena...vidat nejaku knizuocku o vsetkych Tvojich postrehoch a stat sa slavnou ;)
    Dufam, ze sa mas ok, inak pridala som si Ta na moj blog, ktory v porovnani s Tvojim je len v zaciatkoch.
    Papa maj sa pekne1
    Milush

     

Zverejnenie komentára

<< Home