Co kukaš?

štvrtok, marca 01, 2007

Welcome

Tak a som tu.Dnes je krasny slnecny den a dokonca som len take neposedavala a necakala na nejake veci,ze padnu z neba,ale som si vybavila PPS number,co je nieco ako zaradenie do systemu.No to je jedno,ale na rozdiel od Anglicka som na to nemusela cakat niekolko mesiacov,ale jeden tyzden a nepotrebovala som na to milion dokladov. No zatial nebudem Irsko privelmi vychvalovat,este sme sa predsa nikam nepohli. A pre istotu,aby to nebol dokonale uspesny den,cestou domov soms a stratila. A mala som dokonca aj mapu,ale... no po takej hodine,som sa nahodou ocitla na tej spravnej ulici a uz som dosla domov.
Inak co sa tyka cesty,tak bola ok.Len tie 3 hodiny na trajekte sme si mohli odpustit.Ked sa cela zem hybala,radsej som si nasla miesto na spanie,lebo chodit a sediet mi nerobilo dobre.Ja proste neznasam,ked nemam pevnu zem pod nohami.Ani lietanie lietadlom nepatri medzi moje hobby. Cestou sa ma ujali 2 slovenski ujovia,lebo vraj som bola sama.To bol dobry postreh. Nakoniec v Dubline isli inym smerom a ja do Bray a tam uz bola Janka.
Ked sme sa lucili s Ivanou a Mahndni na stanici,tak Mahndi povedala,ze na mna bude cakat. Tak som rozmyslala,ze ako dlho. A vobec co tym mysli. No a dnes sa odstahovala Ivana ,takze dom je uz opusteny.
No tak zatial len tolko.Fotky este nemam,lebo som mala v plane ist k moru,ale kedze som stratila cestu domov, hladanie spravneho smeru sa mi zdalo dolezitejsie ako more.

1 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home