Co kukaš?

streda, marca 21, 2007

Hey

Aby to tu len tak mrtvo nestalo...zima,kosa,brrr,vlhko a veterno.v marci zimne vetrovky a vela vrstiev na tele,ale nepomaha.A tak horucky a tabletky,caje a cakanie az zakuria.nekonecna zima,nech uz bude teploooooo.A bolo teplo.Den Svateho Patrika za nami,nic moc.Vsetko sme zmeskali.V Dubline kopu pomalovanych ludi-nieco ako prvy maj.Bordel.Polovica z nich ani nevie,co oslavuju.Ale je to dovod opit sa. Cestou z Dublinu kosa a ziaden bus dlho brrr.
Chcela som tu dat dajaku fotku,ale nechce sa mi s tym bavit.Idem prec.

2 Comments:

  • At 9:25 AM, Anonymous Anonymný said…

    :( s tymi horuckami a tabletkami sme na tom podobne.. a ani pocasie nie je privetive.. tak ti zelam, aby skoro prisiel den, ktory sa ti bude pacit a z ktoreho budes mat dobry pocit a nebudes musiet pri tom kychat, alebo mat ine prejavy bacilovych a virusivych - bacilov a virusov a alergenov.. BTZ a aj dzanku.. E.. jutie.. Evulik.. vsak vis, Obyce.. pri Tesco:)

     
  • At 9:33 PM, Blogger ZuzkaMoravcik said…

    hey, uz som dostala tvoj film, co som ti objednala, ale stratila som tvoju adresu, a nechce sa mi velmi hrabat v historii icq, mozes mi to poslat na mailik :) btw san francisco bolo uplne genialne :) i ked sa mi pokazil fotak, takze som trocha nestatne ale pohoda, fotky na blog pridu coskoro, teda tie co som mala moznost urobit :) talk to you soon :)

     

Zverejnenie komentára

<< Home