Co kukaš?

piatok, mája 25, 2007

Volny den

Vcera bol prvy uplny volny den.Tak sme ho stravili s jankou v dubline.nakupovanie a vecer sme mali na plane hrat futbal a aj sme hrali.ja,janka,a dalsi 2 slovaci apotom zemiaky a uno.tolko nadavania na sprostu hru...a vecer si ju chceli pozicat.ale len vymenou za srubovak,lebo sa mi rozpadava skrina.clovek sa uci vyjednavat.
dnes idem zase do prace.vecer,ale piatky nie su take strasne,skor soboty. vsetci sa natrepu v sobotu do pubu a hlavne neznasam,ked som na diskoteke.asi budem nosit stuple na utlmenie hudby.mam jednu otazku:preco chodia irky na wc po 2 az 3 naraz do jedneho vecka.Neviem ako sa tam pomestia a naco je to dobre.ale asi je to nejaky narodny zvyk.

dnes isla milka vencit dvojicky k labutiam.je tu taka mala plaz,kde su labute a tam vzala svoje dvojicky.hej,ona ma dvojicky...konecne.nie,stara sa o ne.su to dvaja irski skriatkovia daniel a robert.minule sme ich videli.jeden stale reval a druhy sa vyskieral,zaujimave.

janka sa uci zonglovat.asi sa zlepsuje.mozno z nej bude raz proficka,len kostym a je to.ale vcera si kupila pasikavu mikinu,skoro dobre na vystupovanie.

kupujem si dvdcka a minule sa mi podarilo kupit si po francuzsky.neprijemne,ale boli tam titulky.no a preto dnes pride dorothee si to pozriet.ona urcite titulky nepotrebuje.ludia z francuzska rozpravaju strasne.teda ten prizvuk...

1 Comments:

  • At 4:06 AM, Blogger ZuzkaMoravcik said…

    katik, ahoooj,sorry,ze som taka spomalena teraz,ale asi to bude tym,ze tym ze som doma mam pocit, ze som asi na dovolenke .. hope sa mas fajn a skoro ta uvidim, btw mam tvoje dvd doma .. tak tu na teba pocka :)

     

Zverejnenie komentára

<< Home