Co kukaš?

pondelok, júna 04, 2007

Neviem

Posledne tyzdne to ide so mnou dole vodou-dole h2o.Zistila som,ze nedokazem mat rada ludi,ja ich proste neznasam,od zlosti zatinam zuby.a to hlavne v praci.vlastne tam som si to uvedomila.na zaciatku je vzdy pohoda,sranda,ale potom sa vsetci ti hnusni iri natrieskaju do maleho priestoru a je tam hluk,tma a teplo a su bezohladni a neznasam to vecne sorry.v podstate to znamena:uhni mi z cesty.jedna polka to miesto nazvala HELL a to je presne tak,ako si to tam predstavujem.(hell znamena peklo)

je lahke milovat ludi,ktorych ma clovek rad,ale ked dakto rozbija pohare a ked niekto nema kusok slusnosti,potom sa uz nikto nemoze hrat na nejakeho krestana so srdcom plnym lasky.hra tu nepomoze.sladke teorie o tom,ako by to malo byt a ako sa mame milovat vospolok a hlavne svojich nepriatelov...zneju tak relane a lahko v teple a tichu.obcas to zakolisa,ale samozrejme,ze vzdy sa dostaneme do rovnovahy,ale v takom porterhouskom pekle a hluku...dakujem pekne.
neviem,ci niekedy to nie je tak,ze si len myslime,ze mame radi ludi.ale v skutocnosti je to tak,ze nas ti ostatni ani nezaujimaju,kedze mame dost svojich priatelov.

obdivujem dorothee.to je jedna francuzska.ona je stale v pohode,dokonca sa s jednym aj vymenila,lebo nechcel ist robit do backbaru(to je to peklo),tak isla namiesto neho.vymenit sa este nie je problem,problem je ostat v pohode.

v mojej praci sa clovek kludne moze stat alkoholikom.preto,lebo kazdy den,ked pracuje,ma 3 piva za polovicnu cenu a dakedy aj zadarmo.no a okrem toho,ani sa necudujem,ze to potrebuju.niekedy mam chut sa opit...problem je,ze mi to nechuti:) pivo je hnusne horke a jedine,co mi chuti-sladke,aj tak stale obsahuje tu hnusnu pivovu chut.takze podla vsetkeho nie som ohrozenou skupinou s nabehom na alkoholizmus.ale sledujem svojich kolegov...ale to je ich problem.

no a na zaver:
Láska je trpezlivá, láska je dobrotivá, nezávidí, láska sa nevystatuje a nenadúva; nie je neslušná, nie je sebecká, nerozčuľuje sa, nezmýšľa zle, neraduje sa z neprávosti, ale teší sa s pravdou; všetko znáša, všetkému verí, všetkého sa nádejá, všetko pretrpí.
Láska nikdy neprestane

1 Comments:

Zverejnenie komentára

<< Home