Co kukaš?

pondelok, júna 25, 2007

Sen

Snival sa mi sen. Bola som nejakou svatou osobou.Chcela som komunikovat s Bohom a tak som Mu napisala list.Satan strasne chce ten list vidiet,ze co je v nom.Zacal chodit okolo mna.Priletela som do nejakej slnecnej triedy, kde bol satan aj s nějakými dalšími slabšími zlými neviemco a zacala som na plne hrdlo spievat chvaly,otvorila som aj okna.ale na plne hrdlo,to je tak,ze clovek az citi,ako mu praska v reproduktore a na druhy den nemoze rozpravat. Nekde vonku boli další krestania a tiez zacali spievat,pridali sa k mojmu v podstate revu,ale znelo to jako spev.Satan sa ma mohol dotknut,ale nemohol mi ublizit a hlavne vziat mi list.chodil okolo,ale nemohol ma objat,aby som neodisla.isla som ku tym krestanom,co stále spievali so mnou…otvor mi oci Duch svaty,otvor mi oci,moj Pan,vidiet Ta tuzim…. A kde sa to nejak prihorsilo,priletela som k nim dole a oni vsetci skryli moj lis pod svoje ruky a zacali sa spolu modlit.potom som sa zobudila vystrasena. Otocila som sa tak,aby so videla na dvere a triasla som sa od strachu.potom som utekala k Zuzke zapisat si to,aby som do rana nezabudla…ani neviem preco.

Mozno sa mi to snivalo preto, lebo citam knihu Drakula, ktora vplyva na moju fantaziu tak, ze minule kde som isla s emou do mraziaceho boxu po kolac a uz tam nesvietilo svetlo a ema povedala,ze ona ide hore,ze mam ten kolac doniest sama,chytila ma taka panika, ze som na nu zavolala, aby ma pockala.uz som chcela nechat tu knihu,ale neviem,co sa stalo s tym clovekom,co tam je a to ma stve,musim to docitat. Alebo bol ten sen na nieco ine? Napríklad, ze modlitby bez viery nevybojuju boj a kde uz neviem co, skusit chvaly az praska reproduktor?
Nenamyslím si,preco by sa Boh mnou zaoberal…brrr stále mam strach,musim ist naspat do izby a pokusit sa zaspat..hlupa Drakula, teda hlupy.