Co kukaš?

utorok, septembra 06, 2005

Myšlienky tzv. thoughts:-)

Toto "thought" je strašné slovo brrr. Dnes sa koná v Prešove koncert "Cool and the gang" a ja som včera v nejakom výpadku odmietla lístok na koncert. Vlastne ani neviem,čo je to za skupina,ale to nie je podstatné.Hlavný je predsa ten zážitok a atmosféra. A hluk. Hluk je veľmi dobrá vec,lebo dokáže utíšiť, alebo prekričať vnútro človeka,jeho myseľ. Myslím, že takáto "terapia" sa často používa aj na kresťanských koncertoch. Ale musím povedať, že mne sa to páči. Niekedy je lepšie len tak chváliť Boha bez nejakých vlastných myšlienok. Preto mám najradšej davy ľudí, najlepšie cudzích, alebo veľmi blízkych priateľov rovnakého zmýšľania.

Včera bol nátresk v kaviarni.Zrazu sa niečo začalo. Všetci sa zliezajú do škôl a to znamená,že ľudia z okolitých miest a dedín sú zrazu opäť medzi nami. Keby som chodila od včera do školy,asi by ma trošku štvalo počasie,že musím sedieť v lavici a vonku je krásne teplo. Myslím,že by sa mohla začať aj mládež a to všetky druhy: mladšia, dorast a staršia.Niečo sa končí a niečo sa začína. Len prečo je leto stále také mŕtve? Asi od tepla:-) Jedna vec je zaujímavá: keď sa skončí leto,všetko sa začne, ľudia nevedia ,kde im hlava stojí a lietajú od rána do večera. Padajú mŕtvi večer do postelí s hlavou plnou plánou na zajtra.Potom ráno vstanú a zase niekam letia. A to,čo by malo byť podstatné,napríklad škola,odsúvajú na vedľajšiu koľaj.Veď aj ja to robím,tak viem, o čom hovorím. Teším sa, že sa začal školský rok.