Co kukaš?

pondelok, augusta 29, 2005

Ľudia v dome

V dome okrem zvieratiek býva aj pár ľudí. Napríklad mama a ocko. mamka a ocko tam nebývajú dlho,ale niekedy sa mi zdá,že tam bývali stále.Pred niekoľkými rokmi,alebo ani to nebolo niekoľko rokov,tam mamka nechcela ísť,ale ocko ju asi prehovoril a myslím,že si už aj zvykla na život na dedine,na starostlivosť o zvieratá(aj keď ich nie je až tak veľa) a na to,že keď niečo potrebuje kúpiť,tak musí vziať auto a ísť do mesta. Ocko sa narodil na dedine a myslím,že stále sníval o tom,že sa raz vráti bývať do tichého prostredia,kde by mal aj súkromie,aj stále čo robiť. Konečne sa mu to podarilo.Ale nemyslím si,že stále niečo robiť je dobrým riešením pre ľudí. Lebo niekedy človek potrebuje aj relax.A podľa mňa práca vôbec nie je relax.Ale čo už narobím?
V dome ešte býva jedna mladá rodinka.Zatiaľ ju tvoria len dvaja členovia,ale už o mesiac ich bude o jedného viac.Vôbec nevieme, či to bude chlapec,alebo dievča. Ale jedna vec je pre mňa veľmi upokojujúca:keď to bude dievča,nebude sa volať Katka HURÁ.
naozaj som mala z toho stres,ale len taký malý.Zvykla som si,že keď volajú Katku,tak si stále počkám, koho vlastne volajú. Minule som počula,že"v každom sa skrýva malé dieťa".No tak si myslím,že to by bol teda riadny problém pre mňa:-) ale pre Katku to môže byť len radosť,aj keď mám pocit, že ju to trcha obmedzuje,lebo už si nemôže len tak lietať hore-dole po svete. Ale ja osobne som sa konečne začala tešiť na nového človeka.Aj na to,ako to bude zvládať oco Maťo.
Keď bude v noci dieťa plakať a ja náhodou budem spať na dedine,tak toto je moja zaprataná posteľ: myslím,že niekto ju používa ako sklad,ale nevadí,lebo to zhrniem dole a je to:-)
Ten medveď, čo sedí pri posteli,tak ten má asi aj viac ako 23 rokov,lebo som ho vraj dostala,keď som sa narodila. Stále sedel na konci mojej postele doma,ale keď som vyrástla,tak ho niekto odvliekol preč a odvtedy býva na dedine a je dosť špinavý.Ale myslím,že on by vedel rozprávať o mne strašne veľa vecí:-)
Okrem Všetkých týchto ľudí býva v dome aj Marek,ale jeho fotku zatiaľ nemám.Totiž on sa zobudil až o pol štvrtej poobede a hneď išiel po priateľku Moniku a potom som ho už nevidela.A asi by sa mu nepáčilo,keby som ho fotila,ako spí.
Ešte máme starkú ale tá väčšinou býva doma v meste,aj keď v dome má tiež svoju izbu a posteľ,ale v meste má svoj život,na ktorý si už zvykla a tak sa nechce presťahovať a ja sa jej ani nečudujem,aj keď som si kedysi myslela,že hneď sa bude chcieť sťahovať,lebo ona sa vlastne v tomto dome narodila.Aj keď vtedy vyzeral inak.Nemal poschodie a bol dlllhý. Už nebudem nikoho prdstavovať,lebo ma to prestalo baviť:-) haf haf