Co kukaš?

utorok, novembra 22, 2005

Nasnehovalo

Áno áno áno máme tu sneh. Aj keď len taký malý a slabý,ale to je len začiatok.Keby to bolo také,ako kedysi dávnejšie,keď toľko nasnežilo, že sme chodili len hlbokými vyšľapanými chodníkmi, lebo inde boli múry snehu. Sneh je niečo ako maskovanie.Lebo maskuje špinu na chodníkoch a na iných miestach. Zakryje odpadky a iné hnusné veci. V snehu sa dá váľať, skákať, naháňať...sánkovať, lyžovať, hádzať do neho psa, hádzať ho psovi, jesť ho, ochorieť z neho, hádzať ho do ľudí, urobiť snehuliaka, či iné postavy, robiť odtlačky, sledovať stopy. Minulú zimu sme sa vybrali v noci sánkovať s Miluškou za jej blok. Nakoniec sme sa len pár krát spustili a už sme sa len rozprávali. Tiež som sa bola bežkovať.Priviazala som si o pás Harina a on sa tak rozbehol, že som skoro zletela a aj sa to stalo,keď náhle prudko odbočil:-) Dobre, nebudem už písať o snehu,lebo ešte si ho užijeme niekoľko mesiacov (dúfam)

Kto vie,čo sa dnes stane a čo nás dnes čaká,lebo včera som sa naučila,že to, čo si naplánujem,sa nemusí vôbec stať. Nestihla som včera jesť zmrzlinu, ako bol môj plán napríklad:-) No ale veď ona neutečie.