Co kukaš?

štvrtok, novembra 03, 2005

Too much

Dobrý deň, alebo dobré ráno? Podľa toho,kedy kto vstáva. Dnes som vstávala skôr,lebo som musela ráno niekam ísť. A stihla som to len tak tak.Alebo s malým meškaním.
Toto tu píšem dnes preto,lebo chcem poprosiť o modlitby.Ľudia zvyknú robiť veľké upratovanie vo svojich bytoch, či domoch buď pred sviatkami,alebo keď sa im zdá,že už majú priveľa špiny. No a ja vidím, že toto potrebujem spraviť v srdci.Verím, že v sobotu ráno ostanem doma a budem mať aspoň 2 hodiny čas na "upratovanie" No ako sa poznám, vždy sa nájde kopec inej roboty. Ale to sa nesmie stať. Lebo už je priveľký chaos,priveľa otázok,priveľa...skrátka neporiadku.

No ale zmena témy.
Včera sme sa vydali do ulíc s Rinou a kamerkou malou na malý prieskum.Po pár minútach som si spievala"Zrútil sa mi svet..."Toľko odmietnutí za taký krátky čas ach ach.Nie som veľmi zvyknutá a asi ani Rina nie je.Ale nakoniec to dopadlo celkom v pohode.Dnes skúsim urobiť rozhovor s Barborkou hi.A napadlo mi aj ako to urobím.Len musím nájsť chvíľku,keď bude sama,čo nie je až také ľahké.

Na mládeži nám
  • Julo a Oľga
  • rozprávali o misii, na ktorú sa chystajú a verím,že to bude tá najlepšia vec a to najlepšie miesto,kam môžu ísť.

    Nemám čo dodať zatiaľ.
    Pls pray 4 Kecy Klub "healthy friendship" téma