Co kukaš?

štvrtok, októbra 13, 2005

Stoličky

Stoličky sú zaujímavá vec.Nikto by tomu ani neveril,keby som mu rozprávala,čo všetko sa dá so stoličkami prežiť. Píšem to preto,lebo zháňam stoličky na KECY klub na sobotu.Ľudia reagujú na moju žiadosť, priniesť nejakú stoličku, rôzne.Ale zhodujú sa v jednom.Nebudeme ich prenášať po autobusoch.Hm také hojdacie kreslo...určite by v autobuse všetci závideli,že niekto sedí na hojdacom kresle a oni len na obyčajnom sedadle. Ale keby šofér prudko zabrzdil...ooops.No neviem,ale nikdy som sa ľudí nepýtala,či nemajú doma náhodou zlomenú stoličku a teraz to robím.A už som po týždni nejakú našla,dúfam, že ju nevyhodili...Celkom ma baví sledovať, ako sa tvária ľudia,keď dostanú takúto (blbú, neobvyklú...?) otázku. Pokračujem v sledovaní a zabávaní sa.Len dúfam, že stoličiek bude dosť, aby to vôbec všetko malo aj nejaký efekt...Takže nemá niekto rozheganú, zlomenú, malú ,veľkú, starú,novú...hojdacie kreslo...stoličku?