Co kukaš?

pondelok, októbra 03, 2005

Co a jak

V sobotu mali Maťo a Lanaška svadbu. Od rána sme niektorí strávili čas v kostole.Ale nie kvôli svadbe.Potrebovali mládež, aby im robila pozadie,kým budú ženy prichádzať na "ženskú konferu".Tak sme mali veľkú zábavu, keď sme museli pol hodiny spievať a niekedy sme sa ani netrafili do slov a vznikali zaujímavé piesne:) Potom sme ešte ostali pomáhať s koláčmi a párkami pre ženy. Tak mi napadlo,keď sme tam stáli v kostole a ženy prichádzali...že keby tam padla bomba do kostola ,tak kopec mužov ostane bez žien.No ale keď som sa s touto myšlienkou pozdieľala,tak nechápali,že načo to myslím.Ale ja na také nemyslím,len mi to náhle napadlo,počas nejakej piesne,keď som práve nemyslela na to,že som hladná a podobne. Asi si nikto nevie predstaviť, ako sa správa hladných 450 ľudí, konkrétne Slovákov. Nestihali sme s Rinou vymienať prázdne kartóny za plné, všade sa tlačili jedúci ľudia a balili si koláče,akoby nikdy nemali. Bolo to...smiešne? No neviem,ale občas som si musela kusnúť do jazyka,aby som nepovedala niečo škaredé.

Poobede bola tá svadba. Slavo mi pošepkal do ucha,že stále má pocit, že Maťo si robí srandu. Aj ja som mala pocit, že to je len hra. Ale nebola:) Kostol bol dosť plný ľudí z rodiny,ale aj kopec priateľov z rôznych kútov SR. Veď Lenka vystriedala 3 pôsobiská, kým zakotvila v Mengusovciach a kedže vieme,aká je,tak všade si našla nejakých priateľov. Nepáčilo sa mi, čo im vravel farár,lebo som z toho mala pocit, akoby mal niečo proti Lenke. A chcela som do neho niečo hodiť,ale to by som pokazila sobáš. Ale mohol si vravieť, čo len chcel,vzali sa.
"Posledná rozlúčka" bola posvadobná párty v nedeľu, ktorej predchádzala malá kázeň pre mňa od môjho brata.Ale to tu písať nebudem,lebo nebudem nikomu kaziť dojem a náladu. Posvadobné párty sú dobrý vynález. Nemusíš sa zoznamovať s nikým novým,nepozerá sa na teba nikto z rodiny, nemusíš vôbec dodržiavať žiadne spoločenské predpisy a si medzi ľuďmi, čo sú priatelia a poznáš ich. Všetko to ostalo na Zuzke,ale pomohli sme jej s prípravou a prišlo aj dosť ľudí a aj sme sa napísali príbeh o Lenke a Maťovi,aj sme im dali kvíz zo znalostí Biblie. Maťo mal stres,že Lenka to študovala,ale nakoniec to dopadlo inak:) Bol to dobrý čas, kde sme sa porozprávali bez nejakého svadobného stresu:) A nakoniec sme sa modlili za L a M a oni potom odišli do Mengusoviec.
Večer sme mali 2,5 hodinový tím Kecy klubov a myslela som,že sa mi tam niečo stane. Chcela som ísť domov a tak som sa potešila,keď sa to konečne skončilo.

Peťo si vymyslel skvelý tím.Ideme brigádovať do bytu a vraj popri tom vymyslíme college mládež. No tak to som zvedavá. No ale aby som tam nebola len sama s chalanmi,tak som zavolala Džanku, aj Milušku. Aj keď nie sú v tíme,ale pomôcť môžu. A potom chcem ísť do kina. Možno pôjdu aj ľudia z tímu,ale nezáleží mi na tom,aby so mnou išli. Len im oznámim,že keď chcú,tak ideme nejaké kusy. Peťo G. asi nepôjde, Peťo M. možno pôjde a Marek ani netuším.Ale snáď Džanka. Píšem tu blbosti,lebo podstatné veci si nechám pre seba. Szia

1 Comments:

  • At 1:37 AM, Anonymous Anonymný said…

    ta pis aj tie podstatne veci, :)

     

Zverejnenie komentára

<< Home