Co kukaš?

pondelok, septembra 19, 2005

Niečo ako výlet

Aj napriek tomu, že u nie je čas výletov,teda leto.Tak sa naša mládež vybrala na vraj nie výlet,ale sústredenie mládeže zameraná na budúcnosť nášho spoločenstva.A bol to dobrý čas.Aj keď sa to začalo už v stredu,nevadilo mi,že môžem prísť až v piatok večer kvôli povinnostiam.Niekedy,keď človek príde neskôr na výlet,má problém sa zaradiť,ale v tomto prípade to tak nebolo,lebo sme mali také skvelé uvoľnené spoločenstvo.V podstate sme sa všetci poznali,okrem 2 nových členov mládeže,ale aj tí v pohode zapadli.
Najprv boli úplné vyšaľovacie sa chvály a potom každý musel povedať,čo ho charakterizuje,nejaký zážitok z detstva.V ten deň ráno(keď som tam ešte nebola) mali biblické štúdium zamerané na to,ako sa treba správať v spoločenstve.Niečo z Efezkým a mali vyplniť niečo ako "test",ako to nazval jeden človek.Ale najdôležitejšia časť dňa bolo asi zamýšľanie sa nad tým,kam kráča mládež naša a aké zmeny nás čakajú.Potom neskôr po kúskoch sme sa dozvedali,že k čomu oni ráno dospeli.
Na sobotný deň bola naplánovaná túra a akááá škoda,že od večera lialo a bola kosa.Musela som ísť za Danom a vyjadriť mu ľútosť,že škoda,že nejdeme na túru:-) Ostali sme doma a ráno sme študovali "správcovstvo" a tiež sme vypĺňali"test" a boli tam otázky napr.:napíš, čo vlastníš.Čo máš? Napíš ľudí, ktorí sú ti zverení.alebo tá najlepšia bola:Napíš,čo dokážeš,v čom si dobrý.No takéto otázky sme riešili a potom napísať svoj deň,bolo to niečo ako graf a mne s Džankou to pripomínalo jeden milovaný model IS-LM(kto nevidel,nepochopí). Potom bol obed a po obede sme sa mali stretnúť najskôr o pol tretej,potom o pol piatej,ale...stretli sme sa až večer,lebo program sa prispôsoboval tomu,či sme chceli,alebo nie.A my sme išli von a niektorí hrali skrývačky s deťmi.A Peťo s Katkou išli randiť do PP. Ale večer to bolo super,lebo Smolík mal narodky a tak mali sme koláč,sviečky a minioslavu.A potom chvály a modlitby v dvojiciach,kto s kým chcel.a tak sme boli s Džankou. No potom sme museli nacvičiť pesničky na druhý deň do kostola.Ďalším krokom boli hry,ale mne sa nechceli hrať hry,tak som zdrhla hore,ale tam som zase nechcela rušiť P a K a tak som sa zašila v "zakázanej zóne"-obývačke. Neskôr prišiel Peťo a mali sme veľmi zaujímavý rozhovor.Niekedy je dosť ťažké povedať,čo naozaj chceme v živote robiť,alebo o čom snívame.A presne o tom bol rozhovor.Aj o Mojžišovi a jeho rokoch na púšti.Vlastne všetko sa dá nejak tak pospájať alebo pripodobniť tomu,čo sa deje.
Vlastne na tomto "výlete" som sa rozhodla,že odídem z KECY tímu.Nikdy by som nepovedala,že raz toto sa stane.A už vôbec tak pred rokom.Ale rozmýšľala som o tom už skôr a keď to možno bude čudné,ale urýchlilo to všetko,čo sa dialo okolo tomboly.Keď som bola dosť sklamaná z tímu a začala som rozmýšľať o tom,či nemôžem mať vzťahy s ľuďmi z kecov aj bez členstva v tíme. A môžem.A bolo to také normálne,tak prirodzene to prišlo,že je čas odísť,zmeniť vzduch.Aj keď som tomu stále nemohla uveriť,že je mi to ľúto len trošku. A aj keď neviem,čo budem ďalej robiť,lebo stále,keď si myslím,že mám niečo na dosah ruky,tak to padne.A je to také zaujímavé,že ako rýchlo vznikne nádej a ako dodáva radosť do života a ako rýchlo príde sklamanie a zničí tú nádej.A nedá sa na to len tak si zvyknúť,ale dá sa to prežiť. Takže zmeny. Možno pôjdem do vysokoškolskej mládeže ,možno budem len chodiť na skupinku a občas dačo spravím,teda tie veľké mesačne stredoškolské kluby.Lebo ku stredoškolákom mám stále taký zvláštny vzťah,taký blízky.Ale stále dúfam,že...vypadnem...
Takže asi by som mala pokračovať v tom,čo sa dialo na výlete.Ráno prišla Lanaška s Maťom a hneď išla niekam mať služby a potom aj v kostole.Vlastne asi vôbec nespala. V kostole sme spievali,bolo tam málo ľudí a niektorí sa usmievali a niektorí mračili.Potom bol fajnový obed a leteli sme na vlak.Kedže nás tam bolo 19 a 2 autá,tak na vlaku sme išli 6ti,lebo sa k nám pridal ešte Marek.A rozhovor bol zase na tému:POvedz,čo chceš naozaj v živote robiť.A tak sme sa viac spoznali.
Tak sa skončil dobrý spoločný čas v uzimenej podtatranskej krajine...

1 Comments:

  • At 9:36 AM, Anonymous Anonymný said…

    hm, to je zaujímavé, fakt veľmi ma to zaujalo a zaroveň ma to povzbudilo. A vies v com? Su to dve veci. Prvou je ze, ze po dlhom case vidim ze niekto priklada budovaniu timu a tych starsich dolezitu ulohu, vacsinou to poznam tak ze su to živoriaci ľudkovia so srdcom služobníka ktorí čakajú na najbližšiu konferenciu aby si oddýchlli od zodpovednosti, aby mali chvály, kde je o nich postarane. V tomto vam to v dobrom zavidim, aj ja by som to chcela raz takto zažiť, žiť a pracovať v zrelom spoločenstve kde sa riešia veci s vierou, zapalením, v jednote, láske a s víziou. A tou druhou veceou je tvoje rozhodnutie ako sa chceš nachať meniť Bohom, rozhodnutie je velka vec. Sama viem (aspoň zhruba:)čo pre teba znamenali kecy, hej, bolo to dive, ty si bola schopná cestovať kôli tomu každý týžden na východ. KLobúk dolu :)sloboda v rozhodnutiach je dobrá vec, Boh nas povolal ku slobode. hm, neviem ale toto co ste zazili je urcite to najlepsie co ste mohli mat. Bozia milosť nad vami. Katusik, som rada ze ťa poznam

     

Zverejnenie komentára

<< Home