Co kukaš?

pondelok, septembra 19, 2005

Say goodbye...

V nedeľu večer sme sa zišli na kecy tím.Pre mňa posledný,tiež pre Dana posledný a pre Milušku.Ale ani jeden sme o sebe nevedeli.Ja som to Miluške povedala v autobuse a tak sa asi konečne rozhodla aj ona. Mike vytiahol tabuľku týždňov,ktoré sa delili na prvý až štvrtý každý mesiac a čo bude v ktorý týždeň sa diať.Bolo mi to trošku smiešne a ani som to veľmi nepočúvala,ale asi som to pochopila.Lebo KECY tím bude robiť stredoškolské mládeže a VŠETCI budú robiť kluby a tak sa budeme stále stretávať.Proste to pochopíme,keď sa to uvedie do praxe.Mike chcel,že kto chce odísť z tímu,tak mu to má oznámiť a tak som mu to povedala.On bol veľmi milý.Nenapíšem,čo mi povedal,ale bolo to fajn.Lenže zase položil otázku,že čo budem robiť.A ja tú otázku zo srdca...neznášam.Ale najlepšia odpoveď je "ešte neviem" Takže EŠTE NEVIEM.