Co kukaš?

utorok, septembra 27, 2005

Z nudy veľký neporiadok v slovách

Maďarčina : Hócsúszka to je prosím pekne snežný klzák....a viem aj ako sa povie vešiak,ale nepoviem.Inak je to len zhluk písmen,čo mi nič nevravia.....kaviareň, Dano, zmrzlina...Maťo 4 dni pred svadbou...odíde preč aj s Lanaškou....Maťo a Dano najlepší kamošši,ako im to pôjde ďalej...Peťo hladný odblokoval mobil,ale nefunguje...Katka M. 24.narodeniny....Wiky kupuje jedlo a neznáša intrák...hľadá privát...ideme na tím...je to tím?...asi ne...skôr stretnutie ľudí, čo nevedia čo so sebou...Peťo,Peťo,Marek a ja...potom Danka,ale Peťo M. išiel domov,lebo Katka narodky...mládež samá modlitba...oblasť 1 až 4...ale možno svedectvá všetko zmenia...Marek observer...cesta peši do kauflandu...potom domov spať...prezváňanie a SMSky Janka,Rado a Miluška...zase ráno...dnes autobus...hľadanie obrázkov,ale ide to pomaly a mám chuť nadávať...ale len v duchu,lebo už tu nie som sama...ešte 5 a pol hodiny a asi pôjdem na dedinu...alebo hľadať macka...ale večer skupinka...zase samá anglina...ale fajné jedlo...večer spať a hurá je tu streda...mládež prvý krát v tomto roku.

1 Comments:

  • At 3:00 AM, Anonymous Anonymný said…

    Cau Katka,

    tak o Dana a Mata sa neboj, pojde im to nadalej a mozno este lepsie ako doteraz. (posledne mesiace boli velmi velmi dobre) S Matom chapeme, ze sa navzajom potrebujeme a ze panske jazdy, futbal, svojsky druh zabavy a humoru nam ziadne dievca dat nemoze. Na svatbe som bol na Mata velmi velmi hrdy a Lenka sa stava mojou vacsou a vacsou priatelkou a zaroven zenou, ktoru si velmi vazim a aj citim voci nej zodpovednost. (dyk jake slovo som pouzil) Ved su jedno! :o)
    takze tak!

     

Zverejnenie komentára

<< Home