Co kukaš?

pondelok, októbra 17, 2005

Nedeľa

Včera bola nedeľa. To asi každý vie. No ale u nás to bola prvá nedeľa s dieťaťom. Na obede nás bolo 8 kusov, lebo okrem nás ,bola aj Marekova Monika a Barborka. No Barborka nechcela polievku, ani keks.A viem to preto,lebo som sa jej opýtala a ona ma totálne ignorovala a robila sa, že spí:) A nechcela ísť skákať ani na fit loptu a to viem tiež preto,lebo som sa jej opýtala. Troška som si s ňou pokecala,lebo ona keď spí ,tak tak čudne dýcha, ako mačiatko. Maťo sa ma potom pýtal, že čo to s ňou robím, šak sme kecali nie?
Aj s Laurou sme sa hrali takú zaujímavú hru. Ona pribehla a ja som ju posunula po dlažbe na druhý koniec kuchyne a potom zas a zas a ona sa tešila a krútila chvostom. Potom ju Marek posunul tiež a vyhodil ju na dvor,ale keď Marek odišiel, zase sme sa hrali:)
Potom prišla návšteva,ale o tom nebudem písať,lebo neznášam tie časy,keď sa spoja 2 rodiny úplne odlišné a tvária sa, že všetko je OK.

Boli sme s Miluškou v TESCU a cestou do mesta bolo krásne počasie.Pršalo a fúkalo a mne sa to naozaj páčilo. Bolo to asi ako keď sme išli na Kráľovu Hoľu. V takom počasi rozmýšľam nad bezdomovcami.Som rada, že sme boli s Miluškou von,aj napriek zmoknutiu.

Potom bol tím a tam sme hodnotili Klub a večer som si musela študovať veci o viere, čo budeme mať v stredu na mládeži. Ešte som to nedoštudovala,ale bolo to veľmi dobré. Jedna otázka tam bola taká, že čo veríš o Bohu. Naozaj dobré.Mám to nejak vysvetliť v stredu, no ešte neviem čo presne.