Co kukaš?

štvrtok, októbra 13, 2005

Krátky priebeh

Najprv som si povedala,že tu už nebudem písať.Pretože ja tu píšem o tom,čo sa deje v mojom živote,ale málokto napíše mne,že čo žije a tak.Tak som si povedala:"kašlem na všetkých". Ale dnes som vstávala o 5:30 a tak mám viec času na písanie.Vstávala som tak preto,lebo chcem ísť poobede za Katkou do nemocnice a ideme pripravovať divadlo na KECY klub, čo bude v sobotu a myslím, že by som tam mala byť kvôli kulisám a veciam okolo toho,aj keď neviem,ako to bude vyzerať všetko.
Včera som cestovala zo Žiliny s Mikom a Janym a myslela som si,že keď pôjdem s nimi autom,tak aj stihnem mládež,ale prišla som až po mládeži.Peťo mi skoro zrušil maľovanie, ešteže dievčatá do toho zasiahli a maľovalo sa. Cesta bola zaujímavá, keďže chlapci si spievali (revom) nejaké pesničky,ale niektoré spievali aj normálne. Jany mi rozprával o návšteve na polícii v ZA, kde má Kenric známeho a ako sú kamery po meste a podobné veci.
V ZA som bola u Mirky,ale napríklad prvý večer ona prišla o tretej ráno domov,takže sme sa videli až na druhý deň poobede.Vlastne sme sa veľmi ani nerozprávali o jednej podstatnej veci,ale verím,že raz mi to povie.Prišla som na to,čo už dávno viem,ale teraz sa mi to potvrdilo:neviem dávať ťažké otázky. Tak toľko.
PS: Barborka nechce piť mlieko. Maťo tvrdí, že preto,lebo je teplé a ona určite chce studené a s grankom,ako má rád on.A inak stále som ju ešte nevidela.Všetci už mali tú česť,len ja mám tú smolu.