Co kukaš?

štvrtok, októbra 20, 2005

Huh

Brrr kosa je vonku a keď sa zabudne zavrieť okno, tak ja dnu. Táto veta má viac významov, ale každý to nemusí pochopiť. Dnes ráno som sa snažila poslať obrázky snežného tanieram aj sánok niekam a uvedomila som si, že išla by som sa sánkovať a váľať v snehu. Ale to len preto,lebo ráno je vo vzduchu cítiť zimu. A keď sa poriadne nadýchnem,tak premrazí až jedlo v žalúdku:) No ale môj najbližší šport budú asi korčule na klzisku, lenže zatiaľ je tam stále nejaký hokejový zápas. Uvidzime, uvidzime.
Ešte stále neviem, či pôjdem do LM v sobotu,ale viem, že do zajtra to musím vedieť. Vôbec ma to nevytáča. Viem, že to vytáča iných, tak im prenechám právo na hnevanie sa.
Mohla by som povedať veľa vecí, ale ani sa mi nejak nechce. Na niektoré otázky som sa naučila odpovedať bez nejakého náznaku, že ich nerada dostávam. Chcela by som vedieť, aké by to bolo, keby jeden deň sa ľudia museli správať autenticky.(Kto nepozná to slovo,nech zavolá do Kompasu)
Včera sme boli na pizzu s Miluškou. Nikoho sme nevolali s nami.Mama mi spomínala nejaké pokazené mäso na pizzu,ale nevedela som o čom vraví. To bude asi tým, že žijem bez telky, takže žiadne udalosti svetové, ani domáce ma nezaujímajú, pokiaľ sa ku mne nedostanú nejak inak. Ale ani noviny nečítam, len občas na nete,keď sa smrteľne nudím. Najlepšie je, keď počujem ľudí sa rozprávať o Vyvolených. Je mi to úplne fuk. A nevadí mi, že si s nimi nemám čo k tomu povedať. Aj keď viem, že tam bol dajaký klamár a dajaká ženská, čo už vyleteli. Obaja dosť mimo.
Tak to je šicko.