Co kukaš?

piatok, novembra 11, 2005

Hopihop

Dobrý dzeň.Najradšej by som ešte spala, ešte chvíííľku mami. To bolo cestovanie ,predieranie sa hmlou väščiu časť cesty.
Stala sa mi taká vec, že som stretla Heidy-dievčatko z hôr, Čertíka, Bezdomovca, Blaškidlo a Tichú Vodu a to všetko na jednom mieste...no kto by sa nečudoval:) Hej a Džonyho dva.Sorry Džony,na teba som zabudla.

Oznam: už viem,ako pošlem danú vec do het.A dokonca na to nepotrebujem ani tie nálepky,že nekrčiť a podobne. Poradila som sa so staršími a tí ma inšpirovali.A dokonca nepotrebujem ani kartóny,aby sa to neohlo.hm súťaž:"ako je to možné?" Kto uhádne...co už.

Včera sme sa lúčili s Mikom.A v podstate aj s Peťom,ale s ním len na 2 týždne. Ale jeden človek povedal, že aj 2 týždne v USA sú veľa:) Bolo nás kopec, hrali sme hru na nervy. Také niečo, čo má rôzne farby a čísla a taký hlas vraví, na ktorú farbu, či číslo treba tú vec otočiť.Vraví to po anglicky a zrýchľuje.Sranda.Vraj sme závislí.Ale nie sme...nie nie.
Dnes ráno o štvrtej chlapci odišli na lietadlo.

Dnes má môj brat meniny.No kde je sneh?

V nedeľu o 15:00 relácia Orientácie alebo Orientácia. Buď túto nedeľu, alebo budúcu. Niečo z Kecy Klubu.