Co kukaš?

streda, novembra 16, 2005

Prichádza zima

Vietor, dažďové kvapky, zima...kde mám čiapku, šál a ...rukavice mám.Môžeme sa hrať na to, že sme na Sibíri, ale bez snehu. Vstávanie za tmy a cesta domov zase za tmy, to jak dlho máme svetlo? Chudák psíci, čo bývajú niekde na dvore v búde. Náš pes sa sám presťahoval do altánku na starý gauč, ale už ho tam nemá. Kto by nechcel spať na gauči. Alebo ktorý pes by nechcel spať na gauči.
Tím vysokoškolskej mládeže: čo povedať, máme sa čo učiť. Napríklad aj to,ako sa napomína s láskou. Alebo,ako sa neskáče do reči,keď ten druhý ešte nedokončil svoju reč.Dlhá cesta pred nami. Ale dá sa to,keď sa chce.
Je to celkom dobré,keď nemám mládež na starosti,lebo keď som veľmi ticho,ani potom nemám čo robiť a tak môžem pokojne len počúvať celú mládež.Celkom dobrý spôsob zneviditeľnovania sa.
Včera ráno som strávila v kafé hodinu sama a bolo to fajn. Predo mnou boli gr.katolíci a po mne Marián s kruhmi pod očami. MPK musí vypĺňať medzery v modlitebnom zozname a tak Rina so Zuzkou strávili dnes noc do takej druhej v kafé a potom Viktor. Ale myslím, že tie medzery tam nie sú až také hrozné a keby nemusím ráno vstať a sústrediť sa cez deň, tak tam idem na noc. Ale naša noc je z piatku na sobotu,tak sa teším. Myslím, že od 21:00 pm do 09:00 am.Potom sa ale musím nejak vyhovoriť, že prečo nemôžem ísť do Petrovan. Nebudem sa vyhovárať,aj tak mám iné plány.
Dobre končím.