Co kukaš?

streda, decembra 12, 2007

Udalosti poslednych dni

No tak ja ani neviem,ci este ostalo niekolko ludi,co si "nalistuju"tento blog,no ak ano,tak nieco napisem
Dnes som isla do prace na tretiu rano.Vecer som planovala zaspat o 7,potom 8,potom...uz bolo rano 01:50 a cely dom este spal.No to nevadi,pobrala som sa cakat tych,co ma brali autom a doviezli sme sa na letisko.A chaos zacal.Neviem presne,kolko bolo pasazierov v jednom lete,ale dakto tam hadzal cisla,ze spolu 800 kusov no a lety sme mali 2.jeden o 7 a jeden o 8.nechapem ako mohol dat niekto tak dva lety hned za sebou a na tom istom mieste.Rad sa tiahol az po...tam som uz nedovidela a zdalo sa mi,ze sa priebezne rozmnozuju a nikdy to neskonci.Potom sme museli zastavit a presunut rad a povyberat tych,co isli na 7.no aj tak niektori zmeskali let.Potom sme ten rad museli zase presunut na inu stranu.a dotoho celeho chaosu si niekolki z nich rozhtiahli koberceky a zacali sa modlit.skoda,ze nemozem robit fotky.cestujuci z dvoch letov,rodinni prislusnici,modliaci sa,dalsi pasazieri,checking agenti,nasi kolegovia,pasy,pasy,pasy...
A potom bolo zrazu po vsetkom. Zajtra ma caka to iste.hajj sa ale coskoro konci a zase budeme pokojne driemat na moskve.

Minule ma navstivila mamka.

tak sme potom isli pozriet shreka,ze ci sa mu dari.este nejake tie tradicne pamiatky,doma bola pravidelna strava a po praci sa nevyspavalo,ale zdrave prechadzky:)

Chcela by som vediet,ako sa maju niektori ludia doma.

4 Comments:

  • At 12:56 AM, Blogger Rina said…

    cita:) urcite aj viac ludi. tak zaujimavo mate v praci...asi si to ani neviem zivo predstavit. ale musi to byt niekedy crazy. drz sa tam a pozdrav Shreka!

     
  • At 1:22 AM, Anonymous Anonymný said…

    super ze si mala aspon na chvilku pravidelnu stravu a prechadzky :-) cez vianoce robis?

     
  • At 12:44 PM, Anonymous Anonymný said…

    Kati? a kedy prides pozriet domov?

     
  • At 5:48 AM, Blogger Mirka Katuscakova said…

    citam,citam :-) no a dufam,ze ked sa uz usidlim a nebudem pendlovat medzi zilinou a presovom, tak si rezervujem letenku a pridem, aby ste mali znova aspon tyzden tu pravidelnu stravu :-)mam ta rada

     

Zverejnenie komentára

<< Home