Co kukaš?

streda, decembra 19, 2007

Vianocna atmosfera

Celkova "vianocna atmosfera" mi lezie na nervy.Stres,hluk,kopu ludi a ti z biznis triedy si myslia,ze vsetko je len o nich.Najnovsie vravim,ze nepracujem pre bmi.Ale najprv vzdy dostanem za vsetko za bmi a potom sa daktori aj ospavedlnia.(bmi- aerolinky ktorym,kontrolujeme viza)
Neviem preco si ludia myslia,ze automaticky,ked mas menovku,tak si informacny servis.A normalne sa zatvaria jak kysle uhorky,ked im poviem,ze neviem odpoved.A pritom par metrov odo mna stale stoji niekto,koho jedinou pracou je davat odpovede.Vacsinou su to chalani v modrych sakach,alebo dievcata v cervenych,alebo maju kriklave hi-vi vesty.Ale ti ludia su slepi a radsej otravuju kazdeho dookola.Dnes som sa tvarila,ze ich nevidim a potom,ked sa na nich nepozeram,tak vacsia cast sa neprihovori,ale daktori predsa len.Tak som potom zasla na take miesto,kde vacsinou ludia nelezu,iba ti,co nevedia citat"no entry"
Vacsinou mi ludia nelezu az tak na nervy ako tieto dni. Uz sa tesim na dva dni volna a potom som zvedava,ako budem robit cez sviatky. Dostali sme skarede vianocne pohladnice od sefov.Radsej nam mali dat priplatok. No niektori si myslia,ze nam aj poslali priplatok k Vianociam,ale cele si to zhrabol manazer pre seba. Ved preco nie.Ved nezijeme v skleniku,ale v realite.
Dnes sa Peto(spolubyvajuci) stazoval,ze im zrusili nejaky let,ci bol aj posunuty na neskor a aky mali zhon.Z united airlines museli presuvat pasazierov na air indiu
co niektorych priam vystrasilo a ako sa spravali cestujuci a aky bol zhon a chaos.Myslim si,ze ked si priamo v centre letiskoveho chaosu,to je ako praca na rotengene,obcas potrebujes dovolenku,aby ta to stale este bavilo.
Dnes do Moskvy letela teta a v klietke mala papagaja:) Ono to nie je smiesne teraz,ale bolo to smiesne,ked sa isla checkovat...No a este letela Natalia Imbruglia,ktoru som nevidela,ale asi traja sa ma uz pytali,ci som ju videla.Nie,nevidela a nevidela by som ju ani keby i presla popod nos,ebo som dnes ignorovala ludi,aby sa mi len neprihovarali s otazkami,ci nemam srubovak a kde je sever...