Co kukaš?

štvrtok, novembra 24, 2005

Väčšia dôvera by nezaškodila

Dobrý deň,teda ráno.Dnes dokonca bolo ešte šero,keď som išla z domu.Ale už je celkom vidno.
Včera bola mládež, pred ktorou som mala niekoľko chvíľ obáv, že ako to celé dopadne. Mali prísť KATO a nevedeli sme, či vôbec prídu.Na tíme sme vymysleli 2 alternatívy programu. No nakoniec prišli a bolo to dobré. Aj ľudí bolo veľa.Najprv,keď sme dávali stoličky,zdalo sa mi ich veľa,tak niektoré boli odstránené.No ale kým sme sa pred mládežou,ako vždy modlili a potom sme sa vrátili,zrazu sme museli pridávať stoličky,ešte aj o kúsok viacej,ako ich bolo predtým. Ďalšia vec bola hra-vecí v taške bolo presne toľko,koľko ľudí prišlo,keď nepočítam 3 o dosť meškajúcich. No a tiež aj KATO dobre hrali a zapadli do mládeže a proste...Boh sa postaral a nebol veľmi nadšený zo mňa,keď videl,ako sa obávam pred mládežou. KATOvci dnes chodia po školách,teda dnes po EKGčku a zajtra idú na Grécke gymko( to vyzerá dobre,že Grécke:-) spolu s Viktorom a Marekom.Taká pánska jazda.Myslím,že to bude dobré a verím,že študenti prídu potom aj na WF.

U mňa doma bude pár dní nocľaháreň.Najprv 4 ľudia a potom 1 človek.Len som zvedavá, čo mi na to povedia rodičia.Lebo ešte som nemala čas im to oznámiť. Rozmýšľam nad spôsobom a prajem si,aby im to nevadilo,však ich sa to v podstate nebude vôbec týkať.Z tých 4 ľudí poznám 3 ,ale toho 1 človeka nepoznám. Tak uwidzime.
T H E E N D