Co kukaš?

piatok, decembra 28, 2007

A uz je to za nami


Vianoce sposobuju stresy a nakoniec po par dnoch su za nami a skoro si ani nepamatame o com to bolo.
Moje prve mimo domova boli celkom ok.Vlastne ako kazdy iny den s nadychom sviatocnosti.Ved aj do prace sme chodili,takze ziadne zmeny.Uvarila sa kapustnica a nejake tie dalsie jedla a bola spolocna vecera.Potom darceky spod maleho stromceka a je to.Chlapci potom dlho dlho pozerali spolu film.
My sme spali,lebo sme rano do prace mali ist.Nakoniec som isla iba ja,lebo Majke bolo zle a kedze 25 nefunguje ani autobus,ani vlak,nemala by sa ako dostat domov,keby jej bolo este viac zle.Ved aj ja a Lubka(kamaratka)sme isli pesi domov tunelom a popri ceste,lebo nikto nesiel prave v tom case autom.Bola to velmi dobrodruzna cesta v dazdi,ale nakoniec sme trafili.Myslim si,ze je to somarina zrusit vsetky spoje na cely den.Ved niektori ludia aj tak musia do prace,tak ak nemaju auto...No to su ale zvyky v tom Londyne.Ta tak a uz je to za nami,este Silvester a ideme dalej.

1 Comments:

  • At 3:27 PM, Anonymous Anonymný said…

    katariiiiinka joj jak rada ta na fotke vidim :-) a tiez moje tricko :-) keby som bola v ziline, tak by som mala tiez taky maly stromcek ako ste mali vy....

     

Zverejnenie komentára

<< Home