Co kukaš?

streda, januára 30, 2008

nove dni

po dlhom case som zavitala zase sem a snad uz teraz bez obrazkov.
Dnes mi manazer poradil,ze ak chcem odist,tak uz navzdy.Tak som si povedala,ze zbalim svojich 7 slivak a poberiem sa do novej prace,ktora aspon nevyzera,ze ju kazdu chvilu zatvoria.mozno sa potom s majkou vratime skrabkat mu na dvere,ktore uz neotvori,ale momentalne sa nedame nahovorit.nerozumiem preco mu ostatne dievcata este veria.staci im,ze im slubi viac penazi a uz su ticho a nadalej sa nudia denne v praci a hovoria ake je to hrozne,no nesnazia sa o ziadnu zmenu.zmena je riziko.

minule prisli 2 dievcata do prace este opite po predchadzajucej noci.boli blede ako steny a nadavali a zelala som si ,aby sa obcas robili testy na alkohol u nas.totiz sme security spolocnost.a ked uz security je opita...

majka a milan uz v nedelu idu domov,no a lucy ich vystrieda na chvilu.aspon tu budem mat nejaku spolocnost.ja peto a lucy.to bude rodinka.