Co kukaš?

utorok, mája 26, 2015

Alone

One day a Thought came into my mind.I wasn't sure it's true so I tested it for a while. But it is true. Everyone is ALONE. Of course,there are people around us such as friends, family, partners, kids...but when it comes to it. We are ALONE.Here are some examples: New school or a new job. Of course we discuss those things with parents or partners but are they facing it with us? No. Everybody has to walk into that scary classroom ALONE. What about a surgery. Do our friends go through it? NO. We have to suffer it ALONE. Accident. Who will stand there in front of a policeman like a scared mouse. It is my partner? NAAAT. its jut me and me ALONE. Yeah we come home and require others to soothe our pains but at the end of the day it's a person ALONE in this world. Maybe i feel like that because I am single for a while although i don't feel single but let's face it. I am:-) And the thought that everyone is ALONE makes me feel better but it's not the main point. I believe there is God and He is with us all the time but...When i cut my finger is God going to take my pain away? No. Or when someone breaks my heart over and over again am I not going to feel it because God will take it? Oh yes I will. I will over and over again.God is not a wending machine where i put my coin and He gives me what I want.It's quite comforting to know that although I have to feel my pain He is there.Maybe that pain should teach me something or let me understand others who go through the same shit. I don't want it tho because i want it my way or high way:-) It was shocking to realise that at first.But it's no point to be scared every day about it.Why would I worry about something that I can't change. Minule ma osvietila taka myslienka a dlho som ju prevalovala v hlave a testovala a JE TO TAK! Kazdy je vlastne sam.Nezavisi to od toho,ci ma niekoho specialneho, ci ma frajera/frajerku/manzela/manzelku/deti/najlepsie kamosku... je sam. Ked pride na vec,tak stoji clovek pred tym sam. Napriklad: nova skola.Ano poradim sa s rodicmi,ci partnerom,ale ked som uz v tej skole,musim tomu celit SAM. Operacia. Nikto to za mna neurobi,musim si to odtrpiet SAM. Dopravna nehoda? Kto stoji pred policajtom ako taky vystraseny ziacik? Nie je to ziaden kamos,ci partner,ale SAM clovek,co to sposobil. Mozno mi to vsetko napada len preto,ze som uz dlhsie single a chcela by som mat dakoho,co by ma prijal taku,aka som a prisla by som domov po tazkom dni a ten clovek by tam bol a povedal,ze vsetko bude fajn.Ale viem,ze uvedomenie si,ze aj tak musime veci riesit sami ,je take relaxove. Nepopieram,ze Pan Boh je s nami vo vsetkom,ale ked sa porezem,nebudem citit boles,lebo ju Pan Boh zoberie? urcite nie,musim si tym prejst SAM a ked ma niekto zrani,nepocitim to,lebo Pan BOh...? samozrejme ,ze to SAM precitim az do dna.Pan Boh je tu,ale nie je nejaky stroj ,do ktoreho hodim mincu a on mi vyhodi to,co prave potrebujem.To by bolo ake super,ale cez tie bolesti sa asi nieco ucim,nechcem,ale musim:) Ked som si toto vsetko prvykrat uvedomila,sokovalo ma to a vystrasilo. Ale co sa clovek bude SAM zbytocne stresovat;-) a bat buducnosti.Nema dost den svojho trapenia?