Co kukaš?

štvrtok, decembra 08, 2005

Šalenina

A čas letí a zase už len 2 dni a je víkend hurá.A KECY Klub o potápaní a nedeľa a zase pondelok a tak ďalej a vyzerá to,akoby sa to nikdy nemalo skončiť,ale...uvidzime co še stane. Ta aľe nezda še mi, žebi ľudze kukaľi dajak dopredku.Oni furtom ľen žiju jakeby tu maľi bic nafurtom.Ta ja chodzim po totim švece a dakedy še mi rozum zastavi z toho šickeho.Ľudzi v mesce jakeby nakupovaľi na dakeľo mešacoch,bo idze veľka psota,abo co.Ta fakt kedz še kce človek dostac z jedneho konca mejsta na druhi,ta aby še preciskoval cez šicke veľke davi ľudzi a aby kukal,že dakomu na nohu nestupi,abo daco neutalabe. Minule som išla do Teska a kedz som vidzela šicke tote ľudze,ta som še otočila vof dveroch a išla som domu.Ale i kedz toto šicko je,ta i tak taká Vianočná nalada človeka ulapi za šerco.Bo idze po mejsce a čuje koľedy a šicke tote švetla švicic a dzeci vystupuju na podiu a i dajake ine skupini špivajú pišničky jak i minuleho roku,ale aspon šumne su,ta co už.Lem neznam,co to tota Vjanočna nalada bi vlastne mala bic, bo kedz kuknem ľudzom do očoch ,ta še barz neušmivaju,ľem chodza po mesce a nakupuju a mišla asi na kolače a na šicko,čo muša popratac,abi doma šumne bulo a abi ich daľše ľudze neohvarjali.A ani šnih neni,ta dzeci še nesankaju,ľem doma pri bedni šedza asik.
Ja mišlim,že šicke mišla na veci,co nesú doležite(jak darunky a kolače ) a zapomnu na lasku a to,čomu totu Viľiju slavime.