Co kukaš?

utorok, decembra 13, 2005

Predstavujem ďalšieho člena rodiny


Volám sa Barborka a bývam v jednej dedine pri Prešove. Volá sa to tu Petrovany. Mám svoju postieľku a kopu hrkálok. Býva so mnou mamka a ocko a babka s dedkom a ešte krstný. Občas príde aj prababka a teta. Na dvore nášho domu býva veľký pes Harino a ešte máme aj malého psíka Lauru. Ona na mňa zazerá, lebo vraj sa so mnou každý hrá a s ňou už menej. Ale keď podrastiem, budem sa s ňou hrať ja a teším sa. Zatiaľ neviem ešte sama sedieť, len keď sa o dakoho opieram, alebo keď ma niekto nosí na rukách. Vtedy objavujem také zaujímavé veci. Napríklad listy na kvete, ktoré sa pekne hýbu, alebo sa pozerám z okna, čo sa deje na dvore. Minule som videla fotku mamky a ocka na ich svadbe. Mama bola fakt kočka. Chcela by som jej to povedať, ale môj jazýček ma ešte neposlúcha. Snažím sa síce, ale ešte sa to nepodobá na slová. Ale myslím si, že mi rozumejú, lebo keď som hladná, dajú mi jesť a keď si naložím do plienok, tak mi dajú čisté. A každý večer ma ocko s mamkou kúpu v mojej vaničke. Potom ma poutierajú a nakrémujú. To preto tak voniam. Potom idem spinkať. Dakedy som spala stále, ale už som hore dlhšie a dlhšie a je to oveľa zaujímavejšie, ako stále len spať. Neviem sa dočkať, kedy poutekám sama. Kopem a kopem,ale ešte sa neviem postaviť a ísť. Ale raz sa mi to podarí a potom ma už nikto nezastaví......