Co kukaš?

nedeľa, decembra 11, 2005

Bábätká sa nesmejú

To je moje tvrdenie. A zatiaľ si myslím,že je to pravda.Bábätká sa nesmejú,ale zato sa usmievajú.Tak pekne, bezzubo:-) Potom sa človek tiež musí usmiať,keď toto vidí. Barborka sa smiala,pardón usmievala,keď som si ju v nedeľu vzala.Rozmýšľam, odkiaľ to vie,že ako sa má usmievať.Ale potom na mňa tak pozerala bokom a nechcela odtrhúť oči. Ale po pár minútach zazerania ju to prešlo uff.Myslela som si,že je vypadnú tie oči.Ale aj tak...nesmeje sa.(Kto by sa smial,keby nemal zuby, obočie,ani poriadne vlasy)

Včera bol Kecy klub. Páčilo sa mi.Aj scénu Janka dobrú vymyslela, aj program bol fajn.Aj bublinkovanie na Daniela a Jamesa bola zábava, hlavne,keď potom sa nám krútila hlava.Ale vraj to vyzeralo dobre, ja som to nemohla vidieť,ale hlavne,že to bolo fajn. Jano mal podľa mňa celkom dobrú tému.Povedal to tak,ako to žije on a nevymýšľal žiadne komplikovane zamotané vety a slová,ktorým nikto nerozumie. No a Daniel a James boli tiež super.Jamesov malý Jakub tam pobehoval po hľadisku pomedzi stoličky a raz sa pokúsil zjesť kábel a potom prerušil Smolíkove kamerovanie.Všetko sme to videli z vrchu a bolo to smiešne.Keď išiel kusať ten kábel a pozeral sa na Jamesa,,ktorý stál na pódiu a práve hral.Ten pohľad "nooo, čo teraz spravíš ocko?" hihi,ale našťastie pribehla Beáta a vzala ho.Dnes ráno sme sa dozvedeli,že nebude žiaden záznam z toho Klubu,lebo sa pokazil dvd prehrávač.A vraj to bol najlepšie technicky zabezpečený Klub.Škoda,ale nezbláznime sa.Možno chlapci budú viac sklamaní,kedže celý čas museli kamerovať(čo ich aj baví) a všetka tá technika...no nič to. Včera maturanti rozdávali maturitné oznamka.Boli milí a všetky tie venovania. Nechápem,ale asi nás fakt berú a majú nás radi.Až som mala výčitky,že si nezaslúžim všetky tie milé slová a venovania. V jednej knihe som čítala,že naša mládež,alebo služba (v tomto prípade KECY) musí byť miestom,kde budú študenti cítiť, že sú prijímaní.Najviac.Viac,ako v nejakej partii,alebo medzi kamarátmi.Lebo tam bolo napísané: "Acceptance paves the way to influence" ( Prijatie dláždi cestu vplyvu).Bola tam vlastne presne táto veta:"Our homes and youth groups must be the most acccepting environments our students experience." Len tak sa vlastne dá zabrániť tomu,aby si mladí ľudia hľadali iné miesta,kde budú mať pocit prijatia.Verím,že všetci v tíme,ale nielen v tíme kecy,alebo akomkoľvek inom,ale že všetci kresťania si začnme uvedomovať,aké je to dôležité. Veľa študentov z kecov odišlo,prestali chodiť.Buď išli do škôl,alebo si našli chalani dievčatá a dievčatá chalanov a tak ich už Kecy nezaujímali. Všímam si,že ostali len tí, čo majú niekoho,kto o nich prejavuje záujem.Majú niekoho z tímu,čo ich berie. Takže zase tie vzťahy.Základ a kameň úrazu.

Idem na tím :-)