Co kukaš?

streda, decembra 21, 2005

Rinuška a Janka


Chce sa mi písať o dvoch mojich kamoškách. Asi preto,lebo som ich včera videla,asi preto,lebo sprevádzajú môj život už dlhé roky,asi preto,že sú presne z tej kategórie ľudí, čo vedia čítať medzi riadkami.

Rinka rastie a rastie, myslím tak duchovne. Som hrdá na to dievča. Boh si ju skvelo použil a používa v živote dievčat z bývalej skupinky.Pamätám, ako s nimi nevedela pohnúť,ale modlitby a viera a začali sa dalo by sa povedať zázraky.Je to pre mňa dobré svedectvo. Myslím, že aj napriek všetkému, čo mala, či má v živote, jej viera je silná a vedela by som sa na ňu spoľahnúť nielen v malých,ale aj veľkých veciach.Aj keď prichádzajú nové veci to,ako sa vie oprieť o Pána,je pre mňa niekedy čas, kedy sa len divím.A tak je to taký vzor, že sa netreba báť,lebo Boh je nad tým všetkým.Mám rada čas spolu,lebo málokedy je to rozhovor o hlúpostiach.Môžeme sa spolu smiať, plakať, rozprávať si tajomstvá a vedieť, že je tam tá dôvera.A to je supercool.Existuje také slovo? Hmhm neviem:-)

Janka má dar, ktorým slúži naplno a mne sa veľmi páči. Scénky, tanec a iné umenie:-) Je skvelé, že to objavila a nenechala pre seba. Nemá to ľahké, ale dokáže si povedať, čo je dôležité a čo menej a kde by mala byť a kde nemusí a to je super. Veľmi si vážim, že dokáže povedať aj škaredé veci,ale o to viac pekných.Už dávno nie je malým dieťaťom. Keď niekto potrebuje pomoc, tak nemusí veľmi prosiť, stačí povedať.Tiež sa jej dá dôverovať. A čo je strašne dobré? Vie vystrájať.Vďaka viere v Boha ide ďalej. Ta nie je to super?