Co kukaš?

nedeľa, decembra 25, 2005

Sviatky


Nachádzame sa v období sviatkov a to znamená, že nikto nepracuje. Dokonca aj hypertesco a podobné nonstop biznis miesta sú zatvorené.
Včera bol štedrý večer a bolo fajne. Spievali sme v kostole a dokonca do poslednej chvíle sme nevedeli čo sa bude spievať,ale bolo to s takou radosťou, až sa mi to páčilo. Sranda bola to vymieňanie darčekov v lavici :-) a oduševnené spievanie. Myslím si, že tí ľudia, čo prichádzajú do kostola aj vedia, o čom sú Vianoce,ale neviem, či na to myslia.Ja na to myslím často,ale vlastne ani neviem, ako by sa to malo osláviť. Myslím asi, že tak v srdci.

Áno,toto je úplne vhodná fotka do tohto zimného obdobia. To je len na pripomenutie, že nie všade majú taký krásny (momentálne sa topiaci) sneh. Vôbec netúžim mať Vianoce v takomto počasí. Myslím, že by mi chýbalo to pravé váľanie sa v snehu. Ako včera,keď som vzala Harina, Lauru a sánky na prchádzku. harino ma nechcel ťahať dokonca ani z kopca, tak som musela sama a ich dvoch som pustila,nech si idú. Poriadne som sa vyšalila v snehu, bolo to zábavné. Už sa teším, kedy nekto zahlási na mládeži, ze sa ideme sánkovať. Ach ako utujem tých, čo majú horúce slnečné počasie.