Co kukaš?

nedeľa, januára 08, 2006

Otrepané frázy


Kandy
Originally uploaded by sopliatko.

Učiť sa, učiť sa, učiť sa...nestačilo to povedať len raz? A teraz sa to opakuje až do zblbnutia. Taká nesmrteľná veta,či čo. Ale prišla som na to, že učenie sa ,vlastne nie je učením sa.Lebo učenie na skúšky je skôr na to,aby sme si niečo zapamätali na krátky čas a nie na celý život.
Kandy je človek, čo sa vraj učí pre život a nie pre školu.To by som chcela vedieť, ako to robí...ty kokso. Asi preto má polku tváre kamennú:-) Ale nie.
Vlastne to tu píšem len preto,lebo som sa začala zase učiť. Vytvorila som si miesto na učenie ,kde môžem rozhadzovať papiere a potom ich zháňať.A...žiadny poriadok,lebo to by ani nešlo. Síce netvrdím, že to ide...
Ešte som sa zamyslela nad takou vecou. Trhová rovnováha neexistuje. Načo sa o nej musím učiť? Aj keď je to jedna z najľahších otázok,ale aj tak. Budem sa tým niekedy v živote zaoberať? A čo taký vzorec na výpočet bodovej elasticity.Myslím, že bez neho by ani slnko ráno nevyšlo. Viem, s takým prístupom to nemôže ísť. Ale ja nemám taký prístup. Ja sa učím systémom: toto musíš dnes prejsť. Popri učení stihnem aj kopec kníh prečítať:-)
Kedže názov je otrepané frázy, tak na záver...Čím menej vieš, tým menej zabudneš